Terms and Conditions
Všeobecné obchodné podmienky
General Terms and Conditions (hereinafter referred to as “GTC”) bindingly regulate the relations between the Seller and the Buyer in the sale and purchase of goods through the order of goods by the Buyer with the Seller, the delivery and acceptance of the ordered goods and payment for the ordered goods.
Relations governed by these GTC, as well as any disputes, are governed by Slovak law. The competent courts shall be the courts of the Slovak Republic. Legal relations of the Seller with the Consumer not expressly regulated shall be governed by the relevant provisions of Act No. 40/1964 Coll., the Civil Code, Act No. 250/2007 Coll., on Consumer Protection and on Amendments to Act No. 372/1990 Coll., the Slovak National Council Act No. 372/1990 Coll., on Offences, as amended, Act No. 102/2014 Coll., on Consumer Protection, as amended. on consumer protection in the sale of goods or provision of services under a distance contract or a contract concluded outside the seller’s business premises and on amendment and supplementation of certain acts (hereinafter referred to as the “Act on Consumer Protection in the Sale of Goods under a Distance Contract”), all as amended by later legislation. Purchases made by a business entity shall be governed by the Commercial Code No. 513/1991 Coll.
By sending or placing an order, the buyer agrees to the GTC, is familiar with these terms and conditions and the information provided in the order is true and complete. If any provision of these GTC becomes or is declared invalid, this shall not affect the validity of the remaining provisions of the GTC.
Platné pre všetky realizované objednávky prostredníctvom elektronického obchodného centra supersolar.sk
Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
1. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA
Predávajúci:
Predávajúcim produktov a služieb uverejnených v elektronickom obchodom centre supersolar.sk je spoločnosť:
SUPERSOLAR s.r.o.
Prievidzská 217/5
972 01 Bojnice
IČO: 54793327
DIČ: 2121790209
IČ DPH: SK2121790209
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina v odd. s.r.o., v.č. 80286/L.
Telefonický kontakt: +421 902 158 576
Elektronická adresa: [email protected]
Bankové spojenie:
Tatra banka: IBAN: SK04 1100 0000 0029 4713 4457, SWIFT: TATRSKBX.
Ďalej uvedený ako „predávajúci“.
Kupujúci:
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov a/alebo služieb od predávajúceho prostredníctvom elektronického obchodného centra supersolar.sk. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre priamu osobnú spotrebu fyzických osôb, najmä pre seba a pre príslušníkov svojej domácnosti, a tie jej neslúžia na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania. Tieto základné obchodné podmienky platia pre dodávky tovaru a/alebo služieb objednaných cez elektronické obchodné centrum supersolar.sk. Základnou povinnosťou kupujúceho pred objednaním tovaru je dôkladne sa oboznámiť so základnými obchodnými podmienkami, ktoré sa pre kupujúceho stávajú záväznými objednaním tovaru alebo služieb. Obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim. Ďalej uvedený ako „kupujúci“.
2. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE ZMLUVY
2.1 Kúpna zmluva na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe odoslania objednávky kupujúcim. Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom webového rozhrania vyberiete tovar, prostredníctvom nášho obchodu si Objednávateľ sám vyberá produkt, jeho prevedenie a vytvára jeho vizuálnu podobu. Vybraný tovar s jeho presnou špecifikáciou vložíte do košíka, následne vyplníte formuláre pre spôsob doručenia a spôsob platby. Pred odoslaním objednávky skontrolujte zadané údaje, po stisknutí tlačítka “Objednať s povinnosťou platby“ bude kupujúci presmerovaný na platobnú bránu, kde uhradí celú hodnotu objednaného tovaru.
2.2 Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich prípadnej zmene nás bezodkladne informujte telefonicky či e-mailom.
2.3 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš email bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú emailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru na mieru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia a úhrada objednávky cez platobnú bránu.
Kúpna zmluva je uzatvorená v momente kedy na Váš email, ktorý ste uviedli v objednávke, bude doručené potvrdenie o prijatí objednávky.
2.4 V prípade nefunkčnosti alebo zlyhania platobnej brány nie je objednávka kompletná a záväzná. Predávajúci si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s Kupujúcim, ktorý skôr podstatným spôsobom porušil svoje záväzky zo zmluvy, napr. neuhradil cenu za zhotovenie.
2.5 Všetky nami prijaté objednávky, ktoré obsahujú kompletne vyplnené náležitosti sú záväzné.
2.6 Povinnosti zmluvných strán
Predávajúci sa zaväzuje dodať:
- Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, okrem zjavných omylov, v prípade výraznej zmeny ceny tovaru alebo nedostupnosti tovaru.
- Tovar, ktorý bude zabalený tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu.
Predávajúci nezodpovedá za:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou alebo telefónnym kontaktom prijímateľa.
- Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nepredvídateľných prekážok.
Kupujúci sa zaväzuje:
- Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť telefonicky emailom alebo poštou.
- Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
3. CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1 Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v momente odoslania objednávky.
3.2 Ceny produktov uvedené v elektronickom obchodnom centre supersolar.sk sú uvedené v mene EUR. Ceny uvedené pri tovare sú zobrazené sumách vrátane dane z pridanej hodnoty. Daň z pridanej hodnoty sa riadi platnou daňovou právnou úpravou. Ceny uvádzané na stránkach jednotlivých produktov nezahŕňajú poštovné a balné, poistenie, či iný spôsob dopravy tovaru k zákazníkovi. Predávajúci si vyhradzuje právo aktualizovať ceny ponúkaných produktov podľa aktuálnych cien výrobcov, či distribútorov tohto tovaru, ako aj v súvislosti so zmenou kurzu meny EUR voči USD, alebo iným relevantným menám. Tieto zostávajú v platnosti až do momentu vydania nového cenníka. Za cenu tovaru objednaného cez elektronický obchod sa považuje cena platná v momente prijatia objednávky predávajúcim. Predávajúci garantuje cenu z objednávky v prípade, že bude uhradená v lehote splatnosti a v prípade korektnej funkčnosti systému supersolar.sk. Vo všetkých ostatných prípadoch si predávajúci vyhradzuje právo na zmenu cien, o čom bude kupujúci informovaný. Kupujúci má v prípade zmeny kúpnej ceny právo od zmluvy odstúpiť.
3.3 Kupujúci môže za tovar zaplatiť:
- bezhotovostnou platbou prostredníctvom platobnej brány pred dodaním tovaru priamo pri zadávaní objednávky
- platba prevodom na účet vedený vo Tatra banke
IBAN: SK04 1100 0000 0029 4713 4457
BC/SWIFT: TATRSKBX
3.4 Všetky akciové ceny na produkty platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
3.5 Kupujúci odoslaním objednávky výslovne potvrdil, že bol oboznámený s tým, že jej súčasťou je povinnosť zaplatiť cenu. Kupujúci zároveň potvrdzuje, že Predávajúci na svojom webovom sídle supersolar.sk označil tlačidlo (funkciu) spojené s odoslaním objednávky ľahko čitateľným spôsobom slovným spojením „objednávka s povinnosťou platby“.
3.6 Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
4. DODACIE PODMIENKY
4.1 Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 14 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim. Kupujúci má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje Predávajúci prostredníctvom svojho zmluvného prepravcu spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o. a Zásielkovňa s.r.o. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. V prípade úhrady vopred bankovým prevodom alebo prevodom cez platobnú bránu je prevzatie zásielky bez úhrady kuriérovi.
4.2 Dodanie tovaru zaisťujeme do všetkých štátov EU. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu.
4.3 Konkrétny spôsob dodania si zvolíte v sekcii Košík, kde nájdete aj aktuálnu ponuku a ceny dopravy. Z dodacej lehoty sú vyňaté dni pracovného pokoja a štátne sviatky, o trvanie ktorých sa dodacia lehota príslušne predĺži. Dohodnutá dodacia lehota platí, ak nenastanú nepredvídané alebo od vôle strán nezávislé okolnosti, t.j. okolnosti vylučujúce zodpovednosť, ako napríklad všetky prípady vyššej moci, ktoré znemožnia jej dodržanie. K týmto okolnostiam patria tiež ozbrojené konflikty, úradné zásahy a zákazy, zdržanie spôsobené pri preprave alebo colnom odbavení, škody spôsobené počas prepravy, a to len v prípade mimoriadnych okolností. Tieto vymenované okolnosti oprávňujú predávajúceho predĺžiť dodaciu lehotu. O týchto okolnostiach je predávajúci povinný kupujúceho bezodkladne informovať. Predávajúci je oprávnený vykonať a zúčtovať čiastočné dodávky. Pri postupnom plnení objednávok sa balné a poštovné účtuje len pri prvej zásielke. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti vopred informovať kupujúcého. Predávajúci nezodpovedá za vady, poškodenie tovaru, ktoré vznikne po odovzdaní tovaru prvému dopravcovi na prepravu pre kupujúceho. Predávajúci umožní kupujúcemu uplatniť práva z prepravnej zmluvy voči dopravcovi. Cena dopravy bude účtovaná spolu s tovarom. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť balíka. V prípade jeho poškodenia je na mieste povinný spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Prevzatie poškodeného balíka je na zodpovednosti kupujúceho. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len tak ak preukážete, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu. Ak kupujúci zistí poškodenie spôsobené prepravou, ktoré sa prejavuje inak ako vonkajším poškodením balíka, nekompletnosť dodávky, alebo zámenu tovaru, je povinný reklamáciu vykonať bezodkladne, najneskôr však do troch dní od prevzatia zásielky. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad. Neskoršie reklamácie z dôvodu nekompletnosti obsahu, zámeny tovaru a poškodenia počas prepravy nebudú akceptované. Ostatné podmienky sú upravené v reklamačnom poriadku. Reexport predmetu dodávky tretej strane podlieha písomnému súhlasu predávajúceho. Takýto súhlas je potrebné zabezpečiť pred uzatvorením zmluvy s treťou osobou. Zmluvný partner predávajúceho sa zaväzuje takisto previesť povinnosť odsúhlasenia reexportu aj na tretiu osobu.
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA
5.1 Záručná doba je 24 mesiacov.
5.2 Bez ohľadu na ostatné ustanovenia predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty vzniknuté akýmkoľvek spôsobom.
- predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim.
- ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
- ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
- ak dodaný tovar nemá vlastnosti, o ktoré prejavil spotrebiteľ záujem a ktoré sa zhodujú s popisom poskytnutým dodávateľom, náklady na jeho vrátenie a dodanie tovaru, ktorý zodpovedá zmluve, ako aj všetky kupujúcim účelne vynaložené náklady v súvislosti s tým znáša predávajúci.
- ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
6. ZÁKLADNÉ POVINNOSTI PREDAVAJÚCEHO
6.1 povinnosťou je poskytnúť predzmluvné informácie podľa § 10a ods. 1 nového písm. k) zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
6.2 povinnosťou je poskytnúť predzmluvné informácie podľa § 3 ods. 1 nového písm. t) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúcého a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
6.3 povinnosťou je súčinnosť pri alternatívnom riešení sporu subjektu ARS podľa § 15 zákona o ARS. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na [email protected]), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
7. SÍDLO SÚDU, ROZHODNÉ PRÁVO
7.1 Na rozhodovanie všetkých sporov zo zmluvného vzťahu vyplývajúceho z objednávok prostredníctvom elektronického obchodu supersolar.sk, vrátane sporov o existenciu alebo neexistenciu kúpnej zmluvy, je výlučne oprávnený miestne a vecne príslušný súd SR. Zmluvný vzťah podlieha slovenskému právu. Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ
8.1 Ochrana osobných údajov kupujúceho alebo akéhokoľvek iného užívateľa webovej stránky, vrátane podmienok pre zasielanie obchodných oznámení, sa riadi pravidlami nakladania s osobnými údajmi, ktorých aktuálne plné znenie je k dispozícii tu.
9. POUŽÍVANIE COOKIES
9.1 Na webovej stránke sú používané tzv. cookies. Pravidlá o ich používaní, ako aj spôsob, ako ich používanie zakázať, sú k dispozícii tu.
10. REKLAMÁCIA PRI OBJEDNÁVKE A DODANÍ PROSTREDNÍCTVOM ONLINE OBCHODU SUPERSOLAR.SK
10.1 Kupujúci je povinný si zabalený tovar skontrolovať ihneď pri prevzatí. Kupujúci má právo si tovar neprevziať, ak je na nej alebo na jej obale v čase prevzatia viditeľné mechanické poškodenie alebo ak je tovar neúplný. Podmienkou úspešnej reklamácie je však spísanie reklamačného protokolu. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť balíka. V prípade jeho poškodenia je na mieste povinný spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Prevzatie poškodeného balíka je na zodpovednosti kupujúceho.
10.2 Predávajúci nezodpovedá za reklamované nedostatky spôsobené Kupujúcim, ako ani živelnou pohromou, či inou vyššou mocou.
10.3 Záručná doba v zmysle § 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka v platnom znení je 24 mesiacov.
10.4 Dopravu na posúdenie reklamovaného tovaru do sídla Predávajúceho Supersolar s.r.o, Pekárenská 232, 028 01 Brezovica zabezpečí Kupujúci.
10.5 V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2004 Z.z.
10.6 Reklamáciu je možné podať poštou alebo emailom na [email protected]. Kedykoľvek v prípade akýchkoľvek otázok aj telefonicky. Vzorový formulár nájdete k stiahnutiu tu: REKLAMAČNÝ FORMULÁR.
10.7 Reklamáciu, podanú Kupujúcim – spotrebiteľom, je Predávajúci povinný vybaviť najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
11. Withdrawal from the contract
Withdrawal from the contract for the sale of goods at a distance within the meaning of Act No. 102/2014 Coll.
11.1 If the Seller has timely and properly provided the Buyer with information about the right to withdraw from the contract pursuant to § 3 (1) (h), the Buyer is entitled to withdraw from the contract concluded at a distance or from the contract concluded outside the Seller’s premises within 14 days from the date of receipt of the goods, even without stating a reason. Within this period, the Buyer shall have the right to unpack and test the goods after receipt in a manner similar to that customary when buying in a traditional “bricks and mortar” shop, to the extent necessary to ascertain the nature, characteristics and functioning of the goods. The buyer shall only be liable for any diminution in the value of the goods resulting from such handling of the goods which goes beyond the handling necessary to ascertain the characteristics and functionality of the goods. The buyer is not liable for the reduction in the value of the goods if the seller has not fulfilled the information obligation on the buyer’s right to withdraw from the contract pursuant to §3(1)(h) of Act No. 102/2014 Coll. If the seller has provided the buyer with the information pursuant to §3(1)(h) only subsequently, but no later than within 12 months from the commencement of the withdrawal period, i.e. from the date of receipt of the goods, the withdrawal period shall expire 14 days after the date on which the seller has subsequently fulfilled the information obligation. If the seller has not provided the buyer with the information referred to in § 3 (1) (h) even within the additional period, the withdrawal period expires 12 months and 14 days after the date on which the withdrawal period starts to run, i.e. from the date of receipt of the goods. The provisions in this section expressly do not apply to legal persons and natural persons – entrepreneurs as well as natural persons – non-entrepreneurs not meeting the statutory definition
11.2 The Consumer may exercise the right of withdrawal from the contract with the Seller in a written form or in the form of a record on another durable medium by registered mail sent to the address of the Seller’s registered office specified in the header of these Complaint Conditions, by email to [email protected] or in any other manner not raising any doubt that the withdrawal from the contract has been made. The consumer may use the withdrawal form as set out in the attachment provided by the Seller.
THE WITHDRAWAL FORM CAN BE DOWNLOADED HERE: WITHDRAWAL FROM THE CONTRACT
11.3 As the contract is cancelled from the outset in the event of withdrawal from the contract, the parties shall reimburse or compensate each other for any consideration received.
Please send the goods back:
unused
undamaged
complete (including package leaflet, instructions for use, etc.) together with proof of purchase, preferably in the original packaging
We recommend that you insure the goods. We cannot accept COD shipments. The Seller shall refund to the Buyer all payments received from the Buyer under or in connection with the Contract, including transport, delivery and postage costs and other costs and charges, without undue delay and no later than 14 days from the date of receipt of the notice of withdrawal. The Seller shall refund to the Buyer the aforementioned payments in the same manner used by the Buyer in making its payment, unless the Seller and the Buyer agree on a different method of refund and no further charges are made to the Buyer in connection therewith. Upon withdrawal from a contract involving the sale of goods, the Seller shall not be obliged to refund the Buyer the above payments before the goods have been delivered to the Buyer or until the Buyer proves that the goods have been sent back to the Seller. The Buyer is obliged to send back the goods or hand them over to the Seller or to a person authorised by the Seller to take over the goods within 14 days of the date of withdrawal from the contract at the latest. The time limit under the first sentence shall be deemed to have been observed if the goods have been handed over for transport no later than on the last day of the time limit. In the event of withdrawal from the contract, the buyer shall bear only the costs of returning the goods to the seller or to the person authorised by the seller to take delivery of the goods. This does not apply if the seller has agreed to bear them himself or if he has not fulfilled his obligation pursuant to Section 3(1)(i) of Act No. 102/2014 Coll.
11.4 In the event that the Buyer withdraws from the Contract and delivers to the Seller Goods of diminished value which are used, damaged or incomplete, the Buyer shall reimburse the Seller for the costs incurred in repairing the Goods and restoring them to their original condition. The Buyer shall be liable for any diminution in the value of the Goods resulting from treatment of the Goods which goes beyond that necessary to establish the characteristics and functionality of the Goods. The buyer shall not be liable for the diminution in value of the goods if the seller has not fulfilled the information obligation on the buyer’s right to withdraw from the contract pursuant to Section 3(1)(h) of Act No. 102/2004 Coll.
12. Processing of personal data
12.1 The Seller hereby notifies the Buyer that in accordance with Section 15(1)(e)(3) and (4) of the Act on the processing of the Buyer’s personal data, it is assumed that the Buyer’s personal data will be disclosed and made available to the following third parties or recipients:Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, ID No.: 35834498 VAT ID No.: SK 2021648739, registered in the Commercial Register of the District Court Bratislava I, Section: Sro, Insert No. 26367/B. The Buyer has the right to object to the Seller on the basis of a free written request:
- (a) the processing of his personal data which he believes is or will be processed for direct marketing purposes without his consent and to request its destruction,
- (b) the use of the personal data referred to in § 10(3)(d) for direct marketing purposes in the mail, or the provision of the personal data referred to in § 10(3)(d) for direct marketing purposes. By submitting the order form to our website supersolar.sk, you agree to the processing of the above personal data for the purpose of order processing and the statutory periods for data archiving in accordance with the requirements of the Personal Data Protection Act of the National Council of the Slovak Republic No. 122 / 2013 Coll. and on amendment and supplementation of certain laws. As the controller, we do not intend to transfer your personal data to a third country (to a country outside the EU) or to an international organisation. At the same time, we undertake to delete the customer’s personal data from our database at any time at the customer’s request, even without giving reasons. If you have made personal data available to us, we only use it to answer your questions, to deliver the goods, to prepare the requested quotation as well as for the purposes of technical administration of the website. Your provided personal data may only be used by other services or for other purposes with your prior consent. You may withdraw your consent at any time. Your personal data will be deleted if you withdraw your consent to its storage.
12.2 The Seller hereby declares that it has taken the necessary technical and organizational measures in order to prevent unauthorized or accidental access to the Buyer’s personal data. The technical measures consist in the deployment of technologies preventing unauthorised access to the Buyer’s data by third parties.
12.3 Personal data transmitted over the Internet in connection with the submission of electronic forms or when filling in order forms is encrypted with SSL (Secure Socket Layer) so that no one can read it.
In Brezovice on 24.12.2022